logo
ArEn

نتایج جست و جو:

41

تعداد نتایج:

41

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

بررسی تاثیر عوامل موثر بر فرهنگ مشتری مداری در بانک قرض الحسنه بانک مهر ایران در استان کرمانشاه

کلیدواژه: فرهنگ مشتری مداری ؛ کیفیت خدمات ؛ مشتری ؛ مشتری مداری

نویسندگان: شرفی ، وحید ؛ نجفی شعاع، محمدرضا ؛ امیدی، مسلم

ناشر: ششمین کنفرانس بین المللی مطالعات نوین مدیریت و حسابداری در ایران

امروزه بسیاری از شرکت ها و سازمان های خدماتی، مفاهیم جدید بازاریابی را پذیرفته اند و طبق آن عمل می کنند. آن ها متوجه شده اند که تمرکز بر نیازهای مشتریان به معنی توجه به کیفیت و ارائه خدمت به مشتریان است، بنابراین هر سازمانی تلاش می کند که مشتری گرا باشد. هدف اصلی تحقیق حاضر بررسی تاثیر عوامل موثر بر... ادامه

سال:1400

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

نقش واسطه ای تعهد سازمانی و مشتری مداری در رابطه بین ویژگیهای شخصیتی ورفتارهای مشتری گرایانه در بانک قرض الحسنه مهر ایران استان یزد

کلیدواژه: تعهد سازمانی ؛ رفتارهای مشتری گرایانه ؛ مشتری مداری بعنوان ویژگی بیرونی

نویسندگان: وکیلی ، علی اکبر ؛ امراللهی بیوکی ، ناهید ؛ شاکراردکانی ، محمد

ناشر: دومین کنفرانس سالانه اقتصاد،مدیریت و حسابداری

هدف پژوهش حاضربررسی تاثیر ویژگیهای شخصیتی بر رفتارهای مشتری گرایانه از طریق متغیرهای واسطهای است . مدل این تحقیق با استفاده از متغیرهای چون ویژگیهای شخصیتی، تعهد سازمانی، مشتری مداری بعنوان ویژگی بیرونی و رفتارهای مشتری گرایانه شکل گرفته است. روش تحقیق این پژوهش؛ از نظر هدف، کاربردی بوده و برحسب روش... ادامه

سال:1396

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

بازخوانی فرهنگ قرض الحسنه (2)

کلیدواژه:

نویسندگان: نظری، مرتضی

ناشر: وام ذخیره ماندگار

... ادامه

سال:1380

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

راه های ترویج فرهنگ قرض الحسنه

کلیدواژه:

نویسندگان: بیک محمدی، جواد

ناشر: وام ذخیره ماندگار

... ادامه

سال:1383

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی نقش خیرین در گسترش فرهنگ قرض الحسنه

کلیدواژه: خیرین ؛ فرهنگ سازی ؛ قرض الحسنه

نویسندگان: کریمی, انور

ناشر: سومین همایش ملی قرض نیکو؛ با تاکید بر تجربه عملیاتی بانکداری قرض الحسنه

فرهنگ سازی یکی از مهمترین روشهای توسعه بانکداری اسلامی و سنت نیکوی قرض الحسنه به شمار می رود. از این رو در حوزه بانکداری قرض الحسنه، فرهنگ سازی نحوه جذب افراد جامعه به سمت این سنت حسنه اهمیت بسیار دارد. اما نکته قابل تأمل در فرهنگ ساز، تفکیک اهداف، محتوا، رسانه های انتخابی، بودجه و اثر بخشی هربخش به... ادامه

سال:1402

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

بررسی و ارائه راهکارهای نوین در ترویج فرهنگ قرض الحسنه

کلیدواژه: فرهنگ قرض الحسنه

نویسندگان: باشی زاده، حسام الدین ؛ عشیر، امین

ناشر: پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری

صنعت بانکداری از ارکان اصلی هر اقتصادی به حساب می آید و مشتریان نقش کلیدی در آن دارند. باتوجه به رقابت تنگاتنگ بین بانکها در جذب منابع و ارائه خدمت به مردم، لزوم ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تبلیغات مؤثر در سطح وسیع و به طور شفاف به نحوی که برای آحاد جامعه قابل درک باشد بسیار حائز اهمیت است. نقش انکار ن... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل